Åbningstider

Børnehuset har følgende åbningstider.

• Mandag- fredag kl.6.15-16.45

Det er muligt at tilmelde sit barn på fuldtid, 35 timer, 30 timer, eller 25 timer.

Ferieperioder

Ferieperioderne lægges ud på Aula i god tid, hvor det er vigtigt, at I som forældre tilkendegiver om Jeres barn kommer eller ej inden fristens udløb. Det er af stor betydning for at institutionen kan planlægge sine ressourcer bedst muligt.

Dagen efter Kristi himmelfartsferien, grundlovsdag, 2 uger i sommerferien. I år 2024 vil det være i ugerne 29 og 30 og i juleferien har vi fællespasning sammen med hele dagtilbuddet. Dette foregår altid i Daginstitutionen Mælkebøtten i Vodskov.

Adressen på Mælkebøtten er: Attrupgårdvej 2 9310 Vodskov

Når man som forældre benytter sig af fællespasning, er man meget velkommen til sammen med sit barn at aflægge stedet et besøg inden ferieperioden.